1. La eInclusió a les Illes Balears, 2014.

Les Illes Balears és la Comunitat amb el major nivell d’eInclusió, és a dir, amb el més alt nivell d’accés i ús de les TIC per part de col·lectius en risc d’exclusió digital, segons va publicar la Fundación Orange al seu informe anual eEspaña 2014 elaborat a partir de dades de l’INE. L’informe eEspaña de la Fundación Orange s’elabora des de l’any 2001 i recull el Desenvolupament de la Societat de la Informació a Espanya, donant a conèixer l’ús de les TIC i Internet per part dels ciutadans, les empreses i les administracions i, alhora, fent una comparativa entre les diferents CCAA, així com d’Espanya dins la UE.

Accedir a l’Informe.

Logo Conselleria