6. Les TIC a la pime balear, 2010.

Direcció: Bel Llodrà Riera.

Autors: Francina Mas Parera i Jordi Morell Ramos.

Desenvolupament: OBSI (Observatori Balear de la Societat de la Informació).

Edició: iBitàcoles.

Finançament: Plan Avanza, Ministerio de Industria, Turismo y Comercio i Govern de les Illes Balears.

Les TIC a la pime Balear és el títol d’aquest estudi sobre el grau d’implantació de les tecnologies de la informació i la comunicació a les pimes de les Illes Balears, que s’ha portat a terme també gràcies a la implicació i al suport de les entitats del sector, que han col·laborat tant en el disseny del qüestionari com aportant la seva visió, experiència i coneixement.

L’estudi s’ha realitzat sobre una mostra de 1800 pimes de les Illes Balears durant els mesos de juliol, agost i setembre de 2009 i està dividit en cinc mòduls; equipament i connectivitat, administració electrònica, negoci electrònic, presència a Internet, i formació i teletreball. A més, als resultats obtinguts, és possible comparar el grau d’impantació de les TIC per illes, sectors d’activitats i nombre de treballadors.

Descarrega el document.

Bànner Jornada