Trobarà més informació a l’avís legal de la web o si vol contactar amb noltros ho pot fer mitjançant un correu electrònic dirigit a obsi@fundaciobit.org

Quines opcions puc prendre?

És possible dur a terme les següents accions:

Així, per exemple, són utilitzades per gestionar la sessió de l’usuari (reduint el nombre de vegades que s’ha d’incloure la clau de pas), o per adequar els continguts d’una plana web a les seves preferències, entre d’altres.

Més informació a http://ca.wikipedia.org/wiki/Galeta_%28inform%C3%A0tica%29

Nom Expiració Finalitat
_pk_ses 30 minuts.
_pk_ref 6 mesos.

Piwik.

És una aplicació de software lliure d’analítica de web que és gestionada per l’equip del projecte i està instal·lat al centre de processament de dades de la Fundació BIT. Les dades recollides per l’aplicació no surten a ningun proveïdor extern i són anònimes. Aquestes dades són del tipus: informació sobre les paraules claus utilitzades en els motors de cerca per trobar la web, idioma utilitzat, proveïdor de servei d’internet que accedeix, país del visitant, navegador utilitzat, duració de les visites, etc.

Més informació a http://piwik.org

Nom Expiració Finalitat
__utma 2 anys.
__utmb 30 minuts.
__utmz 6 mesos.
__uset 1 dia.
__stid 1 any.
UID 2 anys. Elaborar estadístiques anònimes d’ús amb scorecardresearch.
UIDR 2anys.
vstcnt 6 mesos.
clid 6 mesos.
acs 6 mesos.

Addtoany.

És un serveis proporcionat per addtonay.com i static.addtonay.com per a que els usuaris puguin compartir informació de webs de forma senzilla a les xarxes socials.

Més informació a http://www.addtoany.com/privacy

Google Analitics.

Més informació a http://www.google.com/analytics/

ShareThis, Inc ofereix serveis en línia i aplicacions que permeten als usuaris compartir la plana web que està vegen en aquest moment a les xarxes socials o per correu electrònic. Web amb més facilitat. El servei ShareThis només li identifica si ha acceptat en ShareThis i disposa algunes dels comptes ShareThis i els ha donat el seu consentiment.

Més informació a http://www.sharethis.com/legal/privacy/#sthash.BBJyhHYu.dpbs

ScorecardResearch.

És un servei de Full Circle Studies, Inc., utilitzat per ajudar amb la recopilació de dades de navegació en llocs d’Internet específics que s’han inscrit en una amplia iniciativa d’investigació de mercat de part de comScore, Inc., per crear informes sobre conductes i trends d’Internet.

Més informació a http://www.scorecardresearch.com/privacy.aspx?newLanguage=14

Media6degrees.

És una empresa proveïdora d’anàlisi de publicitat online mitjançant les xarxes socials. Recopila informació sobre l’activitat dels usuaris a la web amb un fi publicitari.

Mes informació a http://media6degrees.com/privacy.php

FireFox

Chrome

Safari